"SUROWE" BURRITO

Witajcie!
Dzisiaj szybki pomysł na smaczny, zdrowy obiad :)
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam naleśniki! Z tego uwielbienia do naleśników i warzyw plus delikatny przypływ weny twórczej powstał prosty przepis;) Wygląda tak :





Zrobiłam zwyczajne w świecie naleśniki, z tym, że na  razowej mące, mleku migdałowym z odrobiną soli morskiej i smażyłam na oleju kokosowym. A w środku? Pomidory, papryka, avokado, cukinia, czerwona cebula, tofu, szczypiorek i doprawione solą morską i cayenne dla pikantności. To wszystko:) Jest pyszne ! Aha! Kiedyś rozgniotłam kilka orzechów i wrzuciłam do środka:) Zamiast avokado w plastrach , można je rozgnieść porządnie dodać łyżkę mleka migdałowego , rozdrobniony czosnek i powstaje taki sosik do polania jak ktoś lubi:) Według pomysłu i wyobraźni.

Życzę smacznego i dbajcie o siebie ! :)

Wasza N.

Komentarze

  1. Wyglądają bardzo smakowicie :) A ja ostatnio zastanawiałam się jaki farsz zrobić do naleśników...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

KURACJA OLEJEM RYCYNOWYM

10 NAJZDROWSZYCH NASION NA ZIEMI