JUŻ CZAS ...

Dzien dobry!!!

Pierwszy dzien wiosny natchnal mnie do ponownego "wstrzasu" mojego organizmu.
Pod fizycznym jak i duchowym katem.
Fizycznie : zaczynam oczyszczanie.
Duchowe: hmmm ... transformuje caly czas. :)
Postanowilam nagrywac dla Was filmiki.
Cztery lata do tego dojrzewalam.
Bedzie mi zwyczajnie latwiej przekazywac Wam to, co robie. Filmiki beda tylko dla Was, nie beda one youtube-owe, bo nie czuje takiej potrzeby. Wy jestescie ze mna od poczatku, takze to do Was beda one kierowane. Postaram sie zaczac na dniach.
Bedzie dopingowac mi - mam nadzieje - w moim procesie oczyszczania, choc wiem, ze nie bedzie latwo ( przechodzilam juz kiedys przez to).
Oczyszczania bardzo potrzebuje.
Moj organizm wiele przeszedl...
Ale o tym opisze Was w nasteppnym poscie.
Nie bedzie to latwy post dla mnie.
Badzcie wyrozumiali. :)
Trzymajcie sie cieplo i do nastepnego !


Pozdrawiam, wraz moja "fasolką" :)

Komentarze

  1. Start wiosny to dobry czas na takie "wstrząsy", trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w działaniu :) Chętnie obejrzę coś Twojego. A fotka super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Również życzę powodzenia i czekam na nowe materiały,artykuły na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się nie mogę doczekać tych filmików, no i przede wszystkim nowych wpisów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze lepiej razem z kimś ćwiczyć, doskonalić siebie i swój organizm, dlatego też czekam z niecierpliwośćią

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że blog jest naprawdę interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ćwiczenie nigdy nie jest za późno. Uważam, że wystarczy trochę motywacji aby coś zdziałać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem twojej motywacji :) ja kilka razy przystępowałam do ćwiczeń i diety ale po kilku dniach zrezygnowałam mimo że kupiłam też sobie suplement diety. Myślę że dzięki tobie uda mi się w końcu coś osiągnąć i twoje filmiki będą mnie motywowały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Brakuje mnie podobnej motywacji czasami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia!
    [url=http://floatrest.pl]floating[/url]

    OdpowiedzUsuń
  11. No u mnie z motywacją cienko, ale widzę warto się zmotywować czasami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Motywacja to podstawa, trzeba się motywować do działania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam za Ciebie kciuki i życzę powodzenia w dalszej walce ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej :) Potrzebujesz schudnąć sporo ? Sama miałam problem, ważyłam o jakieś 30kg za dużo...
    Udało mi się schudnąć około 35 kg ... Jak to zrobiłam ? Skorzystałam z tego bloga:

    https://dietalux.wordpress.com/

    Warto zajrzeć, może komuś jeszcze pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ćwiczenia to podstawa choć ważna jest także prawidłowa dieta.

    OdpowiedzUsuń
  16. Najwazniejsza jest systematyczność, kazdy ma chwile słabości, wtedy motywacja jest niezastąpiona.

    OdpowiedzUsuń
  17. Оплатить товар без верификации стало весьма тяжело. Более того, придется указывать, что скрытные проплаты применяют не именно жулики, но и простые пользователи. Максимально частым основанием для осуществления закрытого платежа гидра zerkalo onion 2021 com представляется подработка в сети интернет. Представьте, ведь ни один человек не решится перевести дополнительные денежки в виде налогов без оснований, оформляя удачную сделку.

    OdpowiedzUsuń
  18. Проект обладает множеством положительных качеств, в числе каких можно указать высшую степень защиты осуществляемых договоров. Проект ЮнионHYDRA реализует первоклассную продукцию по всей территории бывшего СССР. Всякому посетителю маркета как зайти на гидру представлен широкий выбор товаров, которые невозможно приобрести в стандартном магазине.

    OdpowiedzUsuń
  19. Warto o siebie zadbać, a tu można nawet zaoszczędzić na maszynkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy blog, bardzo mnie zainteresowały tematy poruszone, polecę go znajomej

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

KURACJA OLEJEM RYCYNOWYM

10 NAJZDROWSZYCH NASION NA ZIEMI