wtorek, 25 czerwca 2013

ZRÓB TO SAM : NATURALNY SPRAY NA KOMARY !

Kochani!

W związku z nadchodzącym latem nadchodzą również komary:) Każdy z nas wie, jak potrafią być złośliwe te małe wredoty. Dzisiaj podam Wam prosty , wręcz banalny przepis na spray, który je skutecznie odstraszy! No i najważniejsze jest NATURALNY :)


Co potrzebujemy :



- butelkę ok. 500 ml
- 15 kropli olejku lawendowego ( polecam olejki z firmy Young Living, są w 100 % naturalne, zarówno do użytku zewnętrznego jak i wewnętrznego)
- 3 - 4 łyżki ekstraktu waniliowego
- 1/4 szklanki soku z cytryny
- resztę butelki wypełnić wodą

Wstrząsnąć i jest gotowy do użycia!



Działa w 100 % !!! :)

Miłego dnia, dbajcie o siebie !

Wasza N.


19 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo chyba sobie zrobię bo jestem cała pogryziona -.-
    zapraszam http://druuuuuuugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. od razu biorę się za robienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę się zawsze psikać takimi preparatami na komary bo mnie atakują ;dd

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana z nieba mi spadłaś :)Komary u mnie w pełnej gotowości ale nie dam się tak łatwo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,
    Napisz proszę gdzie kupujesz olejek lawendowy i co masz na myśli pisząc o ekstrakcie waniliowym ?
    Pozdrawiam,
    Paweł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cie Pawle, olejek lawendowy kupuje od dystrybutorki Young Living, jest to firma produkujaca 100% naturalne olejki. Ale ja nie mieszkam w Polsce, natomiast jesli Ty mieszkasz w Polsce to rowniez bez problemu znjadziesz je tam, jest to firma dostepna na calym swiecie. Oczywiscie to moze byc inny naturalny olejek lawendowy, ja osobiscie polecam ten:) Jesli chodzi natomiast o ekstrakt z wanilii, to kupisz wszedzie, nawet w sklepie spozywczym:) Czyli ten, ktory dodaje sie do ciast, lub tez mozesz olejek waniliowy kupic.

      Usuń
  7. nie wiedziałam, że można coś takiego przygotować:) muszę koniecznie wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam:) Najwazniejsze, ze jest naturalny:)

      Usuń
  8. kurcze świetny pomysł!!!! wiesz co ja wydaję majątek na spraye dla koni przeciw owadom a to i dla mnie i dla nich sprawdzi się znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny sposob!

    Twój blog jest na liscie blogow fit www.blogifit.blogspot.com będzie mi bardzo miło jak umieścisz banerek na swoim blogu z aktywnym linkiem do strony, z gory dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak zapytam... czy taki spray można trzymać dłużej np w lodówce czy jest jednorazowego użytku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak. Mozna go schowac do lodowki.Ciezko jest mi okreslic jego waznosc, ja zawsze robilam go przed jakimis wyjazdami pod namioty i szybko znikal:)

      Usuń
  11. Faktycznie działa. Wypróbowałam go w wakacje (a mieszkam w Ełku na mazurach!! ) i naprawdę skutek mnie zadziwił. Zawsze byłam sceptycznie nastawiona do tego typu eksperymentów, a tu taka miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze!:) Z tego co wiem to mazurach komarow nie brakuje...

      Usuń
  12. A czy zamiast olejku lawendowego można dodac jakiś inny np eukaliptusowy? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest preparat o wysokiej skuteczności. To niszowy preparat aerozol spray na rynku europejskim ekologiczny bez deet. Nazywa się SG personal insect repellent do dostania w sklepie wysyłkowym Agroawex

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...