OCZYSZCZANIE ORGANIZMU CZ.1

Dzisiaj daje odpocząć organizmowi, organom od pracy i pije tylko soki i wodę z cytryną. Przecież on ciągle pracuje! Nie dajemy mu w ogóle dnia wolnego! Sami potrzebujemy czasem urlopu... robimy się wtedy wydajniejsi, mamy więcej energii... Czyż nie?? Tak samo jest z naszym organizmem. Dajcie organom czasem wolne. Zróbcie sobie jeden dzień głodówki, max 48 godzin. To może robić każdy. Dłuższe głodówki należy skonsultować z lekarzem. Pamiętam, jak kiedyś doszłam do 3 dnia i myślałam, że oszaleje z bólu głowy. A co to znaczy? Znaczy to , że w organizmie jest bardzo dużo toksyn. Należy wtedy więcej spać, iść na spacer, brać ciepłe kąpiele. Każdy organizm przechodzi to w inny sposób w zależności od stopnia zanieczyszczenia. Zależy na co się zdecydujecie. Jeśli jest to jednodniowa głodówka, to raczej obejdzie się ona bez echa. Jeśli dłuższa to mogą wystąpić niektóre objawy. Jeśli natomiast zdecydujecie się na generalne oczyszczanie organizmu, to trzeba się przygotować na różne reakcje organizmu. Ale nic tylko się cieszyć!:)

 Pozbywamy się ohydnych, zalegających brudów i toksyn, powodujących choróbska, raka i złe samopoczucie! Po przeprowadzonej głodówce nie popadajmy ponownie w wir objadania się, bo w końcu się oczyściłam/łem i mogę się teraz porządnie najeść. Nie męczmy tego biednego organizmu. Zmieniajmy nasze nawyki żywieniowe a będziemy się cieszyć zdrowiem i piękną sylwetka. Ilu z Was do auta leje najlepsze oleje czy paliwo... a co „wlewamy” do organizmu...? Wygląda na to, że lepiej dbamy o samochód... Po takim odtruwaniu, na niektóre produkty po prostu znika apetyt, mówię o tych niezdrowych.
Oczyszczanie może powodować u wielu osób uczucie choroby. Organizm automatycznie uruchamia zapasy tłuszczu celem uzyskania energii. Tak samo nagromadzone w ciele toksyny zostają z powrotem włączone do krążenia. Właśnie wtedy mogą pojawić się różnego rodzaju objawy:

  1. Bóle głowy:

    Pojawiają się najczęściej po 48 godzinach. Nie należy wtedy stosować środków przeciwbólowych, bo mijałoby się to z celem naszego oczyszczania, ale dobra jest akupresura. Ujmij w palce fałd skóry znajdujący się między kciukiem i palcem wskazującym.



    Uciskaj skórę delikatnie, aż odnajdziesz wrażliwy punkt. Zastosować wówczas delikatny ucisk tego punktu prze ok. 1 minutę.

    2. Bezsenność:
    W czasie oczyszczania sypia się mniej. Umysł staje się bardziej aktywny. Aby sobie pomóc należy stosować ciepłą kąpiel w temperaturze ciała. Ciało zanurzyć w wodzie razem z ramionami i leżeć w wannie ok 30 minut. Kontrolować temperaturę wody i nie pozwolić aby spadła. Po kąpieli osuszyć ciało i szybko położyć się do łóżka. Wspaniały jest olejek lawendowy, oczywiście tylko naturalny, 2-3 krople na poduszkę przed zaśnięciem. Można wypić przed spaniem herbatkę rumiankową lub z mięty i dziurawca w proporcji 1:1.

    3. Nudności:
    Występują zazwyczaj w początkowych 48 godzinach oczyszczenia. Pomagają imbirowe herbatki lub miętowe.

    4. Wrażliwość na zimno:
    W czasie oczyszczania mniej się jada, ale też większość energii zostaje zużyta na proces odtruwania. Z tego powodu odczuwa się zimno. Należy okrywać ciepło ciało i zwiększyć temperaturę pomieszczenia. Należy dbać aby w tym czasie nie przechłodzić ciała.

    5. Zaparcia:
    Podczas naszego oczyszczania jak również zmiany pożywienia, gdyż te dolegliwości występują jak zmieniamy nawyki żywieniowe, mogą wystąpić zaparcia. Następuje utrata płynów, która nasila te dolegliwości. Po kilku dniach organizm powinien odzyskać równowagę. Należy pić dużo wody z cytryną.

    6. Biegunka:
    Występuje bardzo często w czasie oczyszczania i jest objawem, że organizm pozbywa się tak szybko toksyn jak tylko potrafi. Należy pić dodatkowo dużo wody aby nie doprowadzić do odwodnienia.

    7. Wysypki na skórze:
    Doskonały przykład tego jak nasz organizm pozbywa się toksyn:) Należy brać prysznice lub kąpiel w wannie aby usunąć toksyny wydzielające się przez skórę. Z tego powodu może być też duże swędzenie skóry.
    8. Nieświeży oddech i osad na języku:
    Jest to typowy objaw oczyszczania organizmu.Należy regularnie czyścić zęby szczoteczką, płukać jamę ustną i gardło delikatnymi płynami.

    9. Utrata wagi:
    Jest to zjawisko naturalne, ponieważ są stosowane głodówki lub lżejsze pożywienie. Po kilku dniach objaw ten powinien się zmniejszyć.

Wyżej wymienione objawy, najczęściej występują przy „generalnym sprzątaniu” organizmu, który niedługo opiszę. Dla niektórych z pewnością po części może być kontrowersyjny dla niektórych normalny. Aczkolwiek, wiem po sobie, jakie cuda potrafi zdziałać z nami:) Jak na razie zróbice sobie 2 dniową głodówkę, nic Wam nie będzie a zregenerujecie organizm! Tylko pamiętajcie, dużo wody z cytryną i świeżo wyciśnięte soki. Aczkolwiek może być sama woda z cytryną.

Dbajcie o siebie!

Wasza N.

Komentarze

  1. ja mimo wszystko jestem przeciwniczka glodowek;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jestem przeciwnikiem, ale byłem :) A było to w czasach gdy myślałem o organizmie dokładnie jak o samochodzie - wlejesz paliwo: pojedziesz, nie wlejesz: nie pojedziesz :-)) A to gu..cio prawda, nie jest identycznie jak z samochodem tylko podobnie. Tak by było gdyby człowiek żywił się tylko glukozą, a żywienie to: rozdrabnianie+trawienie+wydalanie (!!) /tak, tak, gdy się zatka rurę wydechową to się daleko nie pojedzie :))/ i jeszcze ewentualnie magazynowanie. Głodującym dzieciom w Afryce postu nie polecam, ale przeciętnemu Polakowi który dzień w dzień, miesiąc w miesiąc, latami - codziennie wrzuca kilka kilo mieszanki piorunującej w swoje trzewia to jak najbardziej..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jednak głodówki bałabym się stosować. Wolę jakieś lajtowe metody. Postawiłam na naturę. Co pół roku przez 3 miesiące przeprowadzam kurację oczyszczająca Błonnikiem Witalnym. Takimi naturalnymi nasionkami babki płesznik i babki jajowatej. Pije je 2 razy dziennie. I od tej pory jak się oczyszczam czuję się zdecydowanie lepiej. Minęły problemy trawienne, zaparcia, bóle głowy, brak koncentracji. Wreszcie mam mnóstwo energii!

    OdpowiedzUsuń
  4. woda kokosowa jest dobra na oczyszczanie organizmu

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za dobre wskazówki. Próbowałam już kilka razy oczyszczać organizm i nigdy nie wiedziałam kiedy to się dzieje. Teraz będę bardziej zwracała uwagę przy tym na swój organizm.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja postanowiłam spróbować na oczyszczenie organizmu suplementu chlorella po kuracji z jęczmieniem zielonym, który najwyraźniej po pewnym czasie przestal działać. Jak na razie czuje, że moj organizm znów odpowiednio pracuje i się oczyszcza. Jestem zadowolona, mam nadzieje, że efekt pozostanie ze mną na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  7. bole glowy, bezsennosc... moja zmora! leczylam sie tyle czasu i nikt nie wpadl na to, ze wystarczy odtruc organizm i bedzie 100x lepiej. Lekarze wymyslali mi co chwile nowe dolegliwosci, kasa w bloto... zaczelam zdrowo sie odzywiac, wspomagam sie troche tez chlorellai widze ogromna zmiane. Nareszcie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej.
    Ja właśnie jestem w połowie głodòwki 7dniowej. Zanim ją zaczęłam zrobiłam 2dniowe oczyszczanie wątroby gorzką solą i bardzo polecam, przez ani jeden dzień nie bolała mnie głowa. Opròczy głodu i lekkiego osłabienia czuję się na prawdę świetnie. Polecam poczytać więcej na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Robiłam głodówkę kilkukrotnie, między innymi z powodów migreny. Niestety, ale dopiero całkowita zmiana diety oraz suplementy pozwoliły mi pozbyć się tej dolegliwości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczyszczanie organizmu jest bardzo, bardzo ważne. Warto od czasu do czasu przeprowadzić taką kompleksową kurację, tutaj przykłady takich "mikstur" czy produktów oczyszczających: http://www.jestemfit.pl/artykuly/dieta/jak-zdrowo-i-skutecznie-oczyscic-organizm Ja najbardziej preferuję cytrynę z wodą, chociaż ocet jabłkowy tez jest ok, gdyz przy okazji pozytywnie wpływa na odchudzanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tekst, oby więcej tak rzeczowych informacji, bo w dzisiejszych czasach w internecie jest o nie trudno, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa publikacja, właśnie jestem zainteresowana detoksem organizmu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

KURACJA OLEJEM RYCYNOWYM

10 NAJZDROWSZYCH NASION NA ZIEMI