SPRAWY BIEŻĄCE I MURALE

Dzień dobryyyy!
Przypominam, że jutro, dokładnie o 12 w południe, kończy się KONKURS!
Macie jeszcze czas na wpisywanie Waszych skojarzeń:) Anonimowe osoby bardzo proszę o wpisanie swojego e-maila, jest to bardzo ważne.

http://aumjoga.blogspot.co.uk/2013/09/uwaga-konkurs.html

Wielkie losowanie odbędzie się właśnie jutro popołudniu, zacną ręką mojego męża, któremu kazłam już dzisiaj umyć ręce i obciąć paznokcie:)))

Jeszcze druga ważna sprawa. Mój nowy pomysł- "KOBIETY Z PASJĄ" - został przesunięty na przyszły rok. Bardzo dużo zgłoszeń przyszło - czego  się nie spodziewałam! - a z racji tego, że niedługo przyjdzie na świat nasza fasola, brakuje mi już na wszystko czasu niestety. Dlatego z powrotem wystartujemy w następnym roku :)



Dzisiaj po raz pierwszy spotkałam się z nowym słowem i z takim pomysłem... Wiedzieliście może co to MURALE? Pomysł realizuje się w Łodzi. Usłyszałam o tym dzisiaj w TV. Jest to seria pięknych malowideł - graffiti na budynkach szarej - do tej pory - Łodzi. Mieszkańcy są zachwyceni, jest nawet specjalny autobus, który wozi wycieczki i je pokazuje:)
Co tu dużo pisać, sami zobaczcie:







zdjęcia: źródło google images


Genialne prawda?:)
Spacerując ostatnio ulicami Manchesteru  przez "przypadek" i zupełnie nieświadomie natknęłam się na takie graffiti i tutaj :


Jednak największe wrażenie zrobiła na mnie murala we Francji :



Jest to bardzo dobry pomysł na ożywienie szarego miasta. Jednak myślę, że wszystko z umiarem i nie należy przesadzać w ilości :)

Miłego dnia!
N.

Komentarze

  1. Lodz, to moje rodzinne miasto. Slyszalam o tym pomysle graffiti i uwazam za bardzo trafny. Fantastyczny pomysl aby zakryc szarosc budynkow. Dla mnie to takie male dziela sztuki - super!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

KURACJA OLEJEM RYCYNOWYM

10 NAJZDROWSZYCH NASION NA ZIEMI