POWRÓT


 

 Dzień dobry się z Wami :) 

Po długiej nieobecności, postanowiłam powrócić na "stare śmieci". Ciekawe kto tu jeszcze zagląda...? :) 

Nie ukrywam, iż życie tak mnie wciągnęło, że pisanie odstawiłam na dalszy plan. 

Wiele sie zmieniło. Zmieniłam się trochę i ja. 

Zmienię również odrobinkę, tak ciut ciut, charakter bloga.

 Będzie więcej o podróżach, o górach, o spotkanych ludziach w podróży życiowej, będzie dużo zdjęć i dużo mej duszy.

Brakowało mi Was, brakowało mi pisania... 

Zaczyna mi się już w duszy przelewać... Musze to z siebie "wypisać" :) 

Kto ze mną został...?  

:) 

Wasza N.

Komentarze

  1. Hej :) Witam Cię. Ponad 2 lata nie byłem w branży i blogowiskach. Będę zaglądał. Zapraszam do siebie: www.albertkosmider.blogspot.com oraz Fb: www.fb.com/trenerAlbi
    Miłego dnia dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli ktoś chce schudnąć to ja moge polecić tabletki z tej strony: https://dietalux.wordpress.com/ pomogły mi schudnąć 15 kg bez efektu jojo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, widzę, że blog znowu opustoszał. A co do odchudzania to lepiej nie karmić się tabletkami, tylko stosować dietę, ćwiczyć i można też chodzić do sauny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię zaglądać na Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja trafiłam dzisiaj na koktajle odżywcze herbalife i zastanawiam się nad zamówieniem ich. Nie zawsze mam czas przygotować coś do jedzenia na redukcji a coś zjeść trzeba. Te koktajle mogą zastąpić posiłek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię zaglądać na Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra porcja wiedzy, bardzo interesujący blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto tu często wracać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog, warto tu czasem zajrzeć i się czegoś nowego dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

KURACJA OLEJEM RYCYNOWYM

10 NAJZDROWSZYCH NASION NA ZIEMI