Dzien dobry bardzo!:)
Tak bardzo pochlonela mnie Polska, ze nie mialam glowy tu pisac.
Wydarzylo sie bardzo wiele pozytywnych rzeczy. Polska jest cudowna:) Nie moge w to uwierzyc, ze minelo juz 8 miesiecy!
Remonty, uprawa warzyw... Tak, zajelam sie uprawa warzyw:) Zaczelam spelniac po kolei swoje najskrytsze marzenia. Dla niektorych moze to dziwne marzenie : uprawianie warzyw, jednak dla mnie, tak dawno nie zrywajacej z krzaka pomidora, to jak los na loterii:) Zycie na wsi jest cudowne! Robie przetwory, kompoty, soki, salatki i wszystko to z wlasnej naturalnej uprawy!
Wymaga bardzo duzo pracy, nie ma czasu na nic, jednak nie zamienie takiego zycia na zadne inne!
Zaczelam robic sery:) Ale takie inne weganskie, z orzechow. Istne szalenstwo!:)
Tak wiele chcialabym Wam opowiec...! Jednak dozowac bede powoli.
Mysle, ze zdjecia wyraza wiecej niz tysiac slow...dlatego po tak dlugiej nieobecnosci nie bede pisala, pokaze Wam gdzie i jak zyje:)
Zapraszam rowniez do polubienia mojej warzywnej strony:)

https://www.facebook.com/Jarzynowe-Pole-1594848524146935/?ref=aymt_homepage_panel

a oto krotka relacja z ostatnich 8 miesiecy...












































Bede czula sie bardzo zaszczycona, jesli przyjmiecie zaproszenie na warsztaty jogi ze mna, w mojej cudownej Kotlinie ...:) O terminie bede informowala wczesniej na blogu.

Dbajcie o siebie!

Wasza N.

Komentarze

  1. Piękne zdjęcia ;) mega pozytywna energia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia piękne, tak jak i Wy. Ale co ważne - piękna ta Polska :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, widać pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci takich widoków, muszę się tam wybrać z dziećmi :]


    Medycyna regeneracyjna

    OdpowiedzUsuń
  5. A myślałam, że to ja mam piękne widoki z okna, tych się nie da porównać cudowne, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :)

    Dodaję Cię do obserwowanych.
    Zapraszam do mnie http://cel50mniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne krajobrazy! Mieszkam co prawda na wsi, ale o takich widokach mogę zapomnieć w mojej miejscowości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowo, wesoło i na świeżym powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank for providing good information for site,Thanks for your sharing.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna idea, podoba mi się ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy blog, bardzo mnie zainteresowały tematy poruszone, polecę go znajomej

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

KURACJA OLEJEM RYCYNOWYM

10 NAJZDROWSZYCH NASION NA ZIEMI