niedziela, 23 października 2016

Dzien dobry bardzo!:)
Tak bardzo pochlonela mnie Polska, ze nie mialam glowy tu pisac.
Wydarzylo sie bardzo wiele pozytywnych rzeczy. Polska jest cudowna:) Nie moge w to uwierzyc, ze minelo juz 8 miesiecy!
Remonty, uprawa warzyw... Tak, zajelam sie uprawa warzyw:) Zaczelam spelniac po kolei swoje najskrytsze marzenia. Dla niektorych moze to dziwne marzenie : uprawianie warzyw, jednak dla mnie, tak dawno nie zrywajacej z krzaka pomidora, to jak los na loterii:) Zycie na wsi jest cudowne! Robie przetwory, kompoty, soki, salatki i wszystko to z wlasnej naturalnej uprawy!
Wymaga bardzo duzo pracy, nie ma czasu na nic, jednak nie zamienie takiego zycia na zadne inne!
Zaczelam robic sery:) Ale takie inne weganskie, z orzechow. Istne szalenstwo!:)
Tak wiele chcialabym Wam opowiec...! Jednak dozowac bede powoli.
Mysle, ze zdjecia wyraza wiecej niz tysiac slow...dlatego po tak dlugiej nieobecnosci nie bede pisala, pokaze Wam gdzie i jak zyje:)
Zapraszam rowniez do polubienia mojej warzywnej strony:)

https://www.facebook.com/Jarzynowe-Pole-1594848524146935/?ref=aymt_homepage_panel

a oto krotka relacja z ostatnich 8 miesiecy...












































Bede czula sie bardzo zaszczycona, jesli przyjmiecie zaproszenie na warsztaty jogi ze mna, w mojej cudownej Kotlinie ...:) O terminie bede informowala wczesniej na blogu.

Dbajcie o siebie!

Wasza N.

7 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia ;) mega pozytywna energia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia piękne, tak jak i Wy. Ale co ważne - piękna ta Polska :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, widać pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci takich widoków, muszę się tam wybrać z dziećmi :]


    Medycyna regeneracyjna

    OdpowiedzUsuń
  5. A myślałam, że to ja mam piękne widoki z okna, tych się nie da porównać cudowne, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :)

    Dodaję Cię do obserwowanych.
    Zapraszam do mnie http://cel50mniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne krajobrazy! Mieszkam co prawda na wsi, ale o takich widokach mogę zapomnieć w mojej miejscowości.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...