SACRUM




Rzadko się pojawiam.
Wiem.
Biję się w pierś.
Dużo się u nas dzieje ostatnio plus burza mózgów.
Wróciliśmy z 2-tygodniowych wakacji w Polsce. Nasz kraj przywitał nas przepiękną pogodą:)
Chleb z masłem, szczypiorkiem i pokrzywą...
Coś przepysznego i niesamowicie zdrowego!

Było tak pięknie i tak magicznie, że odnaleźć do dzisiaj się tu nie możemy.
Wyjazd zaważył już całkowicie na decyzji.
Następny będzie ostatni...:)
Po wieloletnim życiu na emigracji, wracamy do DOMU.
To szczęście wypełniające duszę jest nie do opisania.
Już tylko ciałem TU jestem. Serce i dusza zostało już TAM.
Wiem, że dużo się zmieni. Wiem, że może być czasem różnie i czasem mało stabilnie...
Wiem to, ale i tak nigdy i nigdzie nie czułam się tak szczęśliwa jak w Polsce. Zawsze to powtarzałam, nawet wówczas gdy w kolorach tęczy rysowało się moje życie za granicą.
Nigdy rozum nie wygrał z sercem.

Jesteśmy w trakcie dopinania wszystkich guzików. Jest ich trochę. Także przezimujemy na pewno jeszcze TU.
Ale...
Z każdym dniem i z każdą myślą o powrocie, skrzydła odrastają na nowo.
Wiele zmian się szykuje.
 Również i tu, na blogu będzie więcej jogi, natury i niespodzianek dla Was, jeśli tylko pomyślne wiatry będą nadal nam wiały:)

Z mocno bijącym sercem, rozczochranymi od ciepłego wiatru włosami, wielkimi od nadziei oczami, niepewnie zwijając na palec końcówkę sukienki... jak mała dziewczynka patrzę w przyszłość.
I w tym stanie chce pozostać. Tak mi dobrze.
Trzymajcie kciuki i...
...dbajcie o siebie...:)

Wasza N.

Komentarze

  1. Trzymam kciuki i życzę powodzenia :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazwyczaj po powrotach z Polski jest ciężko, ale oby się udało wrócić! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki! Uda się!
    Ja lecę za miesiąc! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gratulacje!

    Mi też zawsze imponowały przepiękne polskie krajobrazy. Jest do czego wracać, a że sytuacja jest jaka jest to nie znaczy, że będzie taka zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest jak jest tutaj, ale bez tego powietrza bym nie przeżył na obczyźnie. Udanego powrotu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki! Niech wszystko będzie zgodnie z Waszymi marzeniami :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam chleb z takimi składnikami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie jest wiedzieć takie rzeczy,

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

KURACJA OLEJEM RYCYNOWYM

10 NAJZDROWSZYCH NASION NA ZIEMI